Krótki cykl zajęć dla studentów Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu był sympatyczną odskocznią od codziennych prac Zoom Media.
Ćwiczenia prowadzone przez Jakuba Paluszkiewicza dotyczyły specyfiki i potencjału marketingowego blogosfery.
Szczególnie interesująca była dyskusja z zaproszonymi na zajęcia znanymi blogerami – Kominkiem i Jessiką Mercedes. Rozmowa dotyczyła początków i drogi rozwoju ich blogów. Ocenialiśmy wartość reklamową ich działalności medialnej i pytaliśmy o ich wizję przyszłości mediów. Zarówno Kominek (www.kominek.es), jak i Jessica Mercedes (www.jemerced.com) są jednymi z najpopularniejszych polskich blogerów, a zasięg prowadzonych przez nich blogów zdecydowanie przekracza liczbę czytelników magazynów modowych czy lifestyle’owych.
Zajęcia z blogosfery w WSNHiD były elementem modułu poświęconegoe-mediom, a jednocześnie testem przed uruchomieniem nowego kierunku nauczania MEDIAWORKING.