Początek 2015 r. to dla Zoom Media początek nowej stałej współpracy. Mówimy o tym z dużą satysfakcją, jest to bowiem kolejna „nasza” firma, która podbija rynek krajowy i zagraniczny prawdziwie innowacyjnym produktem.
Mowa o spółce POLFLAM, która jest twórcą własnej technologii i producentem szkła ogniochronnego POLFLAM. Zobaczymy je przede wszystkim w prestiżowych obiektach użyteczności publicznej, centrach handlowych, budynkach biurowych etc. Szkło POLFLAM w wielu aspektach bije na głowę konkurencyjne produkty wielkich międzynarodowych korporacji, co doceniają najbardziej wymagający odbiorcy.
Spółka POLFLMA jest stosunkowo niewielkim przedsiębiorstwem, specjalizującym się w niszowym asortymencie, ale jego pozycja bardzo dynamicznie rośnie. Własne laboratorium z piecem do badań odporności ogniowej (a takich urządzeń jest w Polsce zaledwie kilka!) pozwala na opracowywanie coraz bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych.
Szkło POLFLAM poddawane jest równolegle testom w instytucjach certyfikujących krajów, do których trafia jako produkt eksportowy.
Warszawskie biuro Zoom Media wspiera dział marketingu spółki POLFLAM w przygotowywaniu wszelkich materiałów informacyjnych – w postaci papierowej, elektronicznej i multimedialnej.