16 maja 2016

Jak rozmawiać z klientami?

by admin | in General

Ludzie listy piszą… a my dzielimy się wiedzą na temat skutecznych metod dialogu na linii firma –
klienci. Na zlecenie jednej z dużych firm świadczących masowe i biznesowe usługi dla kilkudziesięciu tysięcy klientów porządkujemy politykę komunikacji B2C oraz B2B – skupiając się na korespondencji elektronicznej, masowej (masowa i spersonalizowana wysyłka na dużą skalę) oraz indywidualnej.

Jakość komunikacji ma kolosalny wpływ nie tylko na sprawność i bieżącą działalność firmy. Jest również bardzo istotnym czynnikiem kształtującym jej wizerunek.

Odpowiadamy za dopasowanie wytycznych (manuala komunikacyjnego) do wdrażanej właśnie strategii marketingowej i PR. Prowadzimy również warsztaty dla pracowników firmy zajmujących się obsługą korespondencji i tworzymy szablony pism dla typowych przypadków pojawiających się w procedurze obsługi klientów.